tiistai 25. joulukuuta 2012

Materiaa

HYVÄÄ JOULUA KAIKILLE! :3 En tässä merkinnässä esittele vielä joulun menoja (muutama muu tapahtuma ennen sitä vielä bloggaamatta), mutta ajattelin tässä esitellä tavaraa jota olen haalinut tavalla tai toisella itselleni viime kuukausina. :D Olen tiukassa ostoslakossa, mutta sallin kuitenkin jotkut (halvat) ostokset. Oivoi, olen parantumaton materialisti...

Vanha kuva syksyltä, jonka olen unohtanut julkaista täällä. XD Putter-niminen Popples, tuollainen hieno kuu-figuuri (oikeastaan se on skydancer-lelun laukaisinalusta) ja halinallepalapeli!

Hainallemeri  Vihdoinkin on lykästänyt vähän enemmän kirppareilla, syksyllä kirppareilla vallitsi totaalinen halinallekato. Nuo kolme tyynyä tuossa edessä ovat 80-luvulta, ihmiset saivat valmiista kangaspaloista leikellä ja ommella kasaan oman halinallen. :D Koiratyynyn sain Sonjalta. Koiraserkkupehmo, cheer bear ja kaksi oikeanpuoleista tyynyä löytyivät kaikki Turun kirppareilta, kun olimme siellä kiertelemässä Sonjan ja isän kanssa. :D Reissun päätarkoitus oli tosin hakea kissanpentu Sonjalle. awwww <3 Siitä kuvia joskus. :3

Epätavallinen Popples. :D Mietin kun löysin sen kirpparilla et mikäköhän tässä on vialla. Googlailun jälkeen selvisi että se on papukaijaa esittävä Popples, jota myytiin vain Ranskassa. Eli aika harvinainen löytö, whuu. :D

Tädiltä sain tuollaisen söpön donitsivihkon ja piparkakun isän suvun joulukekkereissä. Toiselta tädiltä Burberry minihajuveden. Megaruusu oma ostokseni.

Sannin kanssa shoppaillessa löytyi tällainen söpö sormus. :D

Tilasin joululahjoja netistä ja samalla tarttui muutama söpöys omaankin asustevarastoon. :D Nuo tähdelliset rannekorut tilasin tosin siinä mielessä, että voisin käyttää noita tähtiä askartelussa. XD Iloisena yllätyksenä sain myös kaksi helmellistä rannekorua lahjaksi tilauksen yhteydessä. :D

Tällaisen söpön kännykkäkorun löysin kirpparilta. :D Tenorikuma onki uusi tuttavuus minulle. Se on Sanrion kahvin keittämiseen erikoistunut pesukarhumaskotti, whut? XD Tenorikumia on erilaisia, tuo punaisella huivilla ja sydämellä varustettu on Latte.

Ruotsinristeilyltä tarttui mukaan Ritter Sport-suklaajoulukalenteri (rakastan rittereitä!) ja pilkullista paketointipaperia. Taidan tosin käyttää tuota kaikkeen muuhun kuin paketoimiseen.

Myös tällainen supersöpö teesihti löysi tiensä teemukiini Tukholmasta. :D

Sinnelin loppuunmyynnistä tarttui mukaan kaikenlaista inspiroivaa askartelutarviketta. :D

Lopuksi vielä kuva lainaamistani lehdistä ja opuksista. :D Harhauduin nimittäin pitkästä aikaa kirjastoon ja kannoin kotiin tällaisen saaliin. Aivan mahtavaa että Pasilan kirjasto tilaa Kera-lehteä. Pääsee kurkistamaan aivan uusimpiinkin lehtiin.

8 kommenttia:

  1. Söpöjä nuo halinallet :3 Sulla on niitä aivan hirveesti, oon kateellinen koska en itse edes viitsi alkaa keräilemään, pelkään nimittäin että ne vie kaiken tilan mun huoneessa xd

    VastaaPoista
  2. Sateenkaariponi: Ihan viisas päätös kyl. XD Ne valtaa koko mun huoneen...

    VastaaPoista
  3. haluan halinallen ;____; en-omista-halinallea-masennus...

    VastaaPoista
  4. Emilia: Siitä vaan ostamaan sellainen! :D

    VastaaPoista
  5. Mä oon ennen lähinnä inhonnut halinalleja, mutta nyt sun blogin myötä on iskenyt ihastus niihin. Aika veikeitä pikku otuksia. Tuskin koskaan hankin, mutta on ne niin söpöjä... :3

    VastaaPoista
  6. Miku_6: Miten niitä voi vihata! XD Mut jee kiva et olen saanut sinut käännytettyä. :D

    VastaaPoista
  7. Monta vuotta oot? Kauan oot ollu lolita?

    VastaaPoista
  8. Venla: Oon 20-vuotias tyttönen ja lolitaan oon pukeutunu kasiluokalta asti elikkäs.. n. 6 vuotta. Huh, onpa kauan. XD

    VastaaPoista