sunnuntai 7. joulukuuta 2014

Craft meet

Tavattiin Ninnin luona Lahdessa askartelun merkeissä. :D Minulla ei ollut mitään suurempaa askartelusuunnitelmaa, toin vain läjän tarvikkeita. Sain kuitenkin lopuksi loihdittua ihan kelvon asusteen!

Kaikki Angelic Prettyä paitsi itsetehty laventeli rusetti.



Tällaisen tein! Lähinnä rintakoruna käyttäisin, mutta sopii hyvin hiusasusteeksi myös.

In English: Ninni invited us over to Lahti to do some crafting. I came up with this lavender and pink star brooch. :D

6 kommenttia:

  1. Olet taitava nwn. Ja hienot nuo asut.
    T. Ninjis

    VastaaPoista
  2. mua on melko pitkään mietityttäny se et mistä sä noi kaikki lolitat oikei hankit:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai mun mekot ym? :D Ihan netistä ostelen lähinnä käytettynä. esim. egl_comm_sales tai closet child. Osan oon ostanu ku oon matkustellu Pariisiin ja Japaniin. Oon pukeutunu loliin nyt jo n. 7 vuotta et onhan näitä kertyny.

      Poista
    2. Kiitos owo

      onks toi egl_comm_sales joku forkka??

      Poista
    3. egl_comm_sales on livejournal-yhteisö, jossa lolitat ympäri maailmaa myyvät ja ostavat lolivaatteita. :D Jos Suomen sisältä tahdot ostaa, niin kannattaa rekisteröityä Enfant Terrible-nimiselle foorumille.

      Poista